Update nieuw klantportaal en administratiesysteem

Sinds 1 september is DEVO over op een nieuw administratiesysteem met een nieuw en gebruiksvriendelijk klantportaal ‘Mijn DEVO’. Inmiddels hebben 848 klanten zich aangemeld op ons nieuwe klantportaal. Heb jij je nog niet aangemeld? Doe dat dan alsnog. In dit bericht lees je hoe je je kan aanmelden. Ook nemen we je graag mee in de verdere ontwikkeling van het klantportaal. 

Met de overstap op het nieuwe klantportaal en administratiesysteem hebben wij de totale administratie volledig in eigen beheer. Dit zorgt ervoor dat wij de administratie beter en efficiënter kunnen uitvoeren. Hiermee zetten wij dus een stap in de verdere professionalisering en groei van DEVO. De overstap op het nieuwe administratiesysteem is mede door een grondige voorbereiding heel goed verlopen. 

 

Ontwikkeling klantportaal 

Het nieuwe klantportaal is in veel opzichten een verbetering ten opzichte van het oude portaal. Zo is het nieuwe klantportaal mobielvriendelijk en kan je nog beter inzicht in je warmteverbruik krijgen. Helaas ontbreken er ook nog een aantal functionaliteiten die er voorheen wel waren of die wij je graag willen bieden. We informeren je graag met onderstaand overzicht van de belangrijkste toekomstige ontwikkelingen: 

  • Om het betalen van maandelijkse voorschotfacturen en jaar- of eindnota’s eenvoudiger te maken, wordt het betalen via iDEAL of een betalingslink met hoge prioriteit ontwikkeld. De verwachting is dat dit in het eerste kwartaal van 2024 weer beschikbaar is. 
  • De verbruiken worden in het portaal weergegeven in verbruikswaarden (GJ). De verwachting is dat vanaf het einde van het eerste kwartaal van 2024 de verbruiken ook in kosten weergegeven worden.  
  • Het zelf beheren van je klantgegevens en betalingsmethode op de pagina ‘Mijn gegevens’ wordt vanaf het tweede kwartaal 2024 mogelijk.  

De komende maanden wordt er hard gewerkt om het klantportaal verder te ontwikkelen! Heb je vragen of juist suggesties voor het klantportaal, neem dan contact met ons op via info@devo-veenendaal.nl.   

 

Aanmelden nieuw klantportaal 

Op 30 augustus stuurden wij alle klanten een e-mail over het aanmelden op het nieuwe klantportaal. Heb je deze gemist? We leggen graag nog een keer uit hoe je je kan aanmelden en registreren: 

Ga naar devo-veenendaal.nl en klik rechts bovenin op ‘Mijn DEVO’. Klik op ‘Registreren met uw klantnummer’ om je aan te melden voor het nieuwe klantenportaal. Vul hier jouw klantnummer en postcode in. Jouw klantnummer vind je op je facturen, je contract of in de email van 30 augustus. Na het aanmelden krijg je een welkomstmail op het e-mailadres dat gekoppeld is aan jouw klantnummer. Ontvang je na het aanmelden geen welkomstmail of kan je je klantnummer niet terugvinden? Neem dan contact met ons op via info@devo-veenendaal.nl

De handleiding van ons nieuwe klantportaal kan je hier downloaden